•  

Autor Wątek: Regulamin Forum  (Przeczytany 1064 razy)

Offline Ankh

  • Forumowa Mama
  • Mad Girl
  • The Bloody Crumpet
  • ****
  • Wiadomości: 5207
  • Type B Negative
    • blog
Regulamin Forum
« dnia: 07 Lip 2011, 20:48:16 »
I. REGULAMIN

1. Zapoznanie się z regulaminem oraz przestrzeganie go jest OBOWIĄZKOWE.
Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.

I.I Zasady użytkowania Forum
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, przemoc, itp.).
2. Posty bezsensowne, bardzo odbiegające od tematu, lub służące jedynie nabijaniu liczby postów, będą usuwane.
3. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku Moderatorzy mają prawo zmienić nazwę lub usunąć temat.
4. Tematy niezgodne z tematyką Forum (tzw. NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu lub tematu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw. OT).
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).

I.II  Avatary i sygnatury
9. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość i szerokość.
10. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

I.III  Treści umieszczane na Forum oraz zachowanie Użytkowników
11. Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać netykiety oraz podstawowych form dobrego wychowania. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Należy przestrzegać zasad ochrony własności intelektualnej. W przypadku zamieszczenia własności intelektualnej innej osoby należy zawsze podać autora i źródło. Zakazane jest przywłaszczanie sobie cudzej własności intelektualnej lub wprowadzanie w błąd co do autorstwa.
13. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się pomniejszych błędów ortograficznych, lecz o skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane wielką literą, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują.
14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) słowach.
15. Sprawy prywatne, w tym:
  • prośby o prywatny kontakt (np. "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl")
  • wszelkie słowne utarczki i prywatne "wojny"
załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
16. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
17. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
18. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
19. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
20. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która otrzymała bana, nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator lub Moderator.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji, ani tym bardziej negocjacji, ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmieniać regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posty zamieszczane na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale "Uwagi odnośnie administracji/moderacji".
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

Bardzo proszę wszystkich o zapoznanie się i zastosowanie w praktyce.
« Ostatnia zmiana: 09 Lip 2016, 19:07:53 wysłana przez Patyczek »
Wrogami nie są mężczyźni ani kobiety, ani starcy, ani nawet umarli. Są nimi potwornie głupi ludzie, którzy trafiają się we wszystkich odmianach. A nikt nie ma prawa być głupim.
Terry Pratchett